Fatma Şahin'den Venezuela'ya Destek: "Acınızı Kendi Acımız Olarak Görüyoruz"

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Venezuela'da meydana gelen yıkıcı depremin ardından dayanışma çağrısında bulundu. Şahin, bir aylık maaşını Venezuela Büyükelçiliği'nin başlattığı yardım kampanyasına bağışladığını açıkladı.

Haber Giriş Tarihi: 27.06.2026 17:58
Haber Güncellenme Tarihi: 27.06.2026 18:04
Kaynak: Haber Merkezi
Fatma Şahin'den Venezuela'ya Destek: "Acınızı Kendi Acımız Olarak Görüyoruz"

Depremde binlerce kişinin hayatını kaybettiğini ve çok sayıda kişinin enkaz altında olduğunu büyük üzüntüyle takip ettiklerini belirten Şahin, Gaziantep'in kardeş belediyesi olan La Guaira'dan da acı haberler aldıklarını ifade etti. Daha önce Gaziantep'te ağırladıkları dostlarından hayatını kaybedenlerin olduğunu söyleyen Şahin, "Acılarını yürekten paylaşıyoruz." dedi.

Gaziantep'in depremin acısını yakından yaşayan bir şehir olduğunu vurgulayan Şahin, "Venezuela halkının acısını kendi acımız olarak görüyoruz." ifadelerini kullandı.

Şahin ayrıca, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi olarak çocuk bezi, çocuk maması ve çeşitli ihtiyaç malzemelerinden oluşan bir yardım tırını bu hafta bölgeye göndereceklerini açıkladı. Gazianteplileri de yardım kampanyasına destek vermeye davet eden Şahin, "Dayanışma en zor günlerde anlam kazanır. Gelin kardeş Venezuela halkının yaralarını birlikte saralım." çağrısında bulundu.

Kaynak: Haber Merkezi

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.