AK Parti Gaziantep Eski İl Başkanı Murat Şerbetçi'den Venezuela'ya Maaş Bağışı
AK Parti Gaziantep Eski İl Başkanı Murat Şerbetçi'den Venezuela'ya Maaş Bağışı
AK Parti Gaziantep 8. Dönem İl Başkanı Murat Şerbetçi, Venezuela'da yaşanan deprem felaketinin ardından başlatılan yardım kampanyasına destek verdi. Şerbetçi, bir aylık maaşını Venezuela halkı için bağışladığını açıkladı.
Haber Giriş Tarihi: 27.06.2026 19:56
Haber Güncellenme Tarihi: 27.06.2026 19:58
Kaynak:
Haber Merkezi
Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Gaziantep'in dayanışma ruhuna dikkat çeken Şerbetçi, "Gaziantep, dayanışmanın ne demek olduğunu en iyi bilen şehirlerden biridir. Asrın felaketinde dünyanın dört bir yanından uzanan yardım elini unutmadık. Bugün de Venezuela halkının acısını yüreğimizde hissediyoruz." ifadelerini kullandı.
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin'in başlattığı yardım kampanyasına destek verdiğini belirten Şerbetçi, bir aylık maaşını Venezuela'nın Türkiye Büyükelçiliği aracılığıyla bağışladığını duyurdu.
İmkânı olan herkesi kampanyaya destek olmaya davet eden Şerbetçi, paylaşımını, "Türk beklenendir. Bugün beklenen olmak, kardeş Venezuela halkının yaralarını birlikte sarmaktır. İyilik paylaştıkça büyür." sözleriyle tamamladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
AK Parti Gaziantep Eski İl Başkanı Murat Şerbetçi'den Venezuela'ya Maaş Bağışı
AK Parti Gaziantep 8. Dönem İl Başkanı Murat Şerbetçi, Venezuela'da yaşanan deprem felaketinin ardından başlatılan yardım kampanyasına destek verdi. Şerbetçi, bir aylık maaşını Venezuela halkı için bağışladığını açıkladı.
Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Gaziantep'in dayanışma ruhuna dikkat çeken Şerbetçi, "Gaziantep, dayanışmanın ne demek olduğunu en iyi bilen şehirlerden biridir. Asrın felaketinde dünyanın dört bir yanından uzanan yardım elini unutmadık. Bugün de Venezuela halkının acısını yüreğimizde hissediyoruz." ifadelerini kullandı.
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin'in başlattığı yardım kampanyasına destek verdiğini belirten Şerbetçi, bir aylık maaşını Venezuela'nın Türkiye Büyükelçiliği aracılığıyla bağışladığını duyurdu.
İmkânı olan herkesi kampanyaya destek olmaya davet eden Şerbetçi, paylaşımını, "Türk beklenendir. Bugün beklenen olmak, kardeş Venezuela halkının yaralarını birlikte sarmaktır. İyilik paylaştıkça büyür." sözleriyle tamamladı.
Kaynak: Haber Merkezi
En Çok Okunan Haberler