
Gaziantep Cumhuriyet Başsavcısı İsmail Karataş, Bölge Adliye Mahkemesi Başsavcısı Mehmet Badem ve Bölge İdare Mahkemesi Başkanı Mehmet Metin Kahraman'ın katılımıyla gerçekleştirilen programa çok sayıda hâkim ve Cumhuriyet savcısı da iştirak etti.
Samimi bir atmosferde geçen gecede, meslektaşlar arasında dayanışma ve veda duyguları ön plana çıktı. Programda, görev yerleri değişen hâkim ve Cumhuriyet savcılarına hizmetlerinden dolayı teşekkür edilerek günün anısına plaket takdim edildi.
Veda programı, toplu hatıra fotoğrafı çekimi ve iyi dileklerin paylaşılmasının ardından sona erdi.