
Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Gaziantep'in dayanışma ruhuna dikkat çeken Şerbetçi, "Gaziantep, dayanışmanın ne demek olduğunu en iyi bilen şehirlerden biridir. Asrın felaketinde dünyanın dört bir yanından uzanan yardım elini unutmadık. Bugün de Venezuela halkının acısını yüreğimizde hissediyoruz." ifadelerini kullandı.
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin'in başlattığı yardım kampanyasına destek verdiğini belirten Şerbetçi, bir aylık maaşını Venezuela'nın Türkiye Büyükelçiliği aracılığıyla bağışladığını duyurdu.
İmkânı olan herkesi kampanyaya destek olmaya davet eden Şerbetçi, paylaşımını, "Türk beklenendir. Bugün beklenen olmak, kardeş Venezuela halkının yaralarını birlikte sarmaktır. İyilik paylaştıkça büyür." sözleriyle tamamladı.