
Çanakkale'de gerçekleştirilen ödül töreninde birincilik ödülünü teslim alan okul yönetimi, elde edilen başarının mutluluğunu paylaştı. Okul yetkilileri, süreç boyunca desteklerini esirgemeyen Gaziantep İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı ile İlçe Millî Eğitim Müdürü Mehmet Ali Tiryakioğlu'na teşekkür etti.
Projede büyük emek harcayan 2/B sınıfı öğretmeni Okan Uçman ile çevre elçisi öğrenciler Sultan Kaşıkçıoğlu, Şahin Beraat Hocaoğlu, Sibel Gürcüoğlu, Kadir Darıcıoğlu ve Hatice İkra Küçükoğlu da başarılarından dolayı tebrik edildi.
Çevre bilincinin artırılması ve temiz bir gelecek hedefiyle yürütülen proje kapsamında elde edilen Türkiye birinciliği, okul camiasında sevinçle karşılandı. Öğretmen ve öğrencilerin özverili çalışmaları sayesinde kazanılan ödülün, çevre konusunda farkındalık oluşturması açısından da büyük önem taşıdığı belirtildi.